خرید از دیجی کالا

قیمت و خرید بهترین دزدگیر ماشین ارزان قیمت برای پراید دزدگیر تصویری ماشین دیجی کالا

جالب است بدانید که تمامی افرادی که قصد خرید ماشین را دارند، دغدغه خرید بهترین دزدگیر ماشین با امنیت بالا را نیز در سر می پرورانند. نداشتن اطلاعات کافی در خصوص خرید بهترین دزدگیر ماشین امکان دارد موجب شود تا محصولی که خریداری کرده اید، بعد از مدت کمی دچار آسیب و خرابی شود و مشکلات زیادی را برای شما عزیزان ایجاد نماید.

قیمت و خرید بهترین دزدگیر ماشین ارزان قیمت برای پراید دزدگیر تصویری ماشین دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین دزدگیر ماشین و پر فروش ترین دزدگیر ها در ایران

بهترین دزدگیر ماشین هایی که در بازار موجود می باشند، شاید در نگاه نخست و از نظر ظاهری بسیار متفاوت باشند ولی هدف تمامی آن ها یکی  و آن هم محافظت از ماشین شما است.

کدام دزدگیر ماشین به منظور استفاده شما مناسب تر می باشد؟

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که پیشنهاد ما به افرادی که به پارکینگ اختصاصی برای ماشین خود دسترسی ندارند این خواهد بود که از بهترین دزدگیر ماشین استفاده کنند که مجهز به سیستم های تصویری می باشند و در صورتی که شامل پارکینگ هستید از ریموت های ساده استفاده کنند. به صورت کلی ۳ نوع دزدگیر متفاوت در بازار موجود هستند:

  • دزدگیر ماشین ساده
  • دزدگیر ماشین سیم کارت خور
  • دزدگیر ماشین تصویری

که در ادامه به بررسی هر یک از این دزدگیر ها  ماشین خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید:

دزدگیر های ماشین ساده کدام اند؟

این نکته را مد نظر داشته باشید که دزدگیر های ماشین ساده، جزو آن دسته از دزدگیر هایی می باشند که در بیشتر ماشین ها قرار دارند. در واقع این دزدگیر ها ماشین قابلیت های زیادی ندارند و فقط در صورتی که به آن ضربه ای وارد شود، صدای آژیر از ماشین بلند خواهد شد، به همین علت در صورتی که دور از ماشین خود باشید. امکان دارد متوجه صدای آژیر نشوید. همین طور صدایی که توسط این نوع دزدگیر ماشین پخش خواهد شد ۲ نوع و در همه انواع آن مشترک است، در نتیجه شما متوجه نخواهید شد که صدا از ماشین شما است یا از ماشینی دیگر. علاوه بر تمام این مواردی که گفته شد، زمانی که صدای آژیر ماشین شما بلند شود، شما عزیزان به هیچ عنوان متوجه دلیل بلند شدن صدای آژیر ماشین خود نخواهید شد. این نوع از دزدگیر ها  ماشین از انواع دیگر دزدگیر ارزان تر هستند و البته با توجه به قیمت پایین آن از قابلیت های کم تری دارند.

علاوه بر این امکان دارد در زمان خرید بهترین دزدگیر ماشین، ظاهر آن شما را چندان به خرید ترغیب نکند. ولی بسیاری از افراد با توجه به قیمت پایین تر این مدل را انتخاب می کنند.

دزدگیر های ماشین سیم کارت خور کدام اند؟

شایان ذکر است که بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور همان طور که از اسمشان می توان فهمید، ویژگی اتصال به تلفن های همراه را دارند. این دزدگیر ها ماشین اخیرا وارد بازار شده اند. در دزدگیر های سیم کارت خور تکنولوژی جالبی به کار رفته است و آن هم قابلیت سیم کارت خور خوردن است که موجب خواهد شد تا زمانی که سارقی به سمت ماشین شما عزیزان می آید، گوشی موبایل شما به صدا در آمده و شما را با خبر کند.

علاوه بر این دیگر نگرانی در ارتباط با جا ماندن سوییچ ماشین در مکان های دیگر و یا در داخل ماشین نداشته باشید، بخاطر این که قادر هستید درب ماشین را فقط با یک تماس تلفنی باز کنید. البته این نکته را هم بیان کنیم که این نوع از دزدگیرها با وجود تکنولوژی های پیشرفته ای که دارند هنوز در داخل ایران استقبال نشده است و آن هم به علت مشکلاتی است که در خطوط تلفن های همراه در ایران وجود دارد.

بهترین دزدگیر ماشین تصویری کدام است؟

این نکته را مد نظر داشته باشید که دزدگیر های ماشین تصویری نیز جزو دزدگیر های با تکنولوژی پیشرفته و مدرن هستند. این دزدگیر ها ماشین قادرند تا کیلومتر ها فاصله دور تر از ماشین شما را پاسخگو باشند. در این دزدگیر ها ماشین یک مانیتور قرار داده شده است. این مانیتور امکان این را دارد که اتفاقاتی که برای ماشین شما رخ می دهد را به نمایش بگذارد. البته این بدین معنی به نمایش گذاشتن تمام جزئیات نیست. اجازه دهید با یک مثال این موضوع را برای شما روشن تر سازیم: به عنوان مثال هنگامی که ضربه ای به ماشین شما می خورد علامتی مانند یک چکش بر روی ماشین شما ایجاد خواهد شد و زمانی که درب ماشین شما باز شود، علامت باز شدن درب ماشین و هنگامی که کاپوت باز شود، علامت باز شدن درب کاپوت بر روی صفحه مانیتور پدیدار می شود. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد که از فاصله دور تر از ماشین خود نیز قادر باشید علت به صدا در آمدن دزدگیر را بفهمید.

میتوان عنوان کرد که قابلیت دیگری که در مورد بهترین دزدگیر ماشین جا دارد عنوان کنیم ویژگی هوشمندی به حساب می آید که به منظور باز و بسته کردن درب ماشین دارد. این قابلیت بسیار جالب است و زمانی که شما به ماشین نزدیک می شوید درب ماشین باز شده و زمانی که از ماشین دور می شوید درب ماشین بسته می شود. حتی در بعضی از دزدگیر های تصویری این امکان قرار داده شده است که از راه دور قادر باشید داخل ماشین را کنترل کنید و یا در صورت ضعیف شدن باتری ماشین و یا افزایش درجه حرارت ماشین به شما اطلاع دهد. قابلیت های بسیار زیاد دیگری نیز در این دزدگیر ها ماشین قرار داده شده است که با توجه به وجود هر یک از آن ها قیمت دزدگیر نیز بالا تر خواهد رفت.

چه بودجه ای را به منظور خرید بهترین دزدگیر ماشین در نظر داشته باشیم؟

در ارتباط با دزدگیر ماشین به این نکت توجه داشته باشید که در حقیقت دزدگیر های ماشین مثل تمامی محصولات دیگر که در بازار موجود می باشند، اگر چه ساعت یک بار تغییر می کند. بهتر است در ابتدای بازه ای از قیمت ها را با توجه به بودجه خود تعیین کنید و در ادامه به بررسی دیگر ویژگی های بهترین دزدگیر ماشین بپردازید.

قفل مرکزی

در واقع وجود قفل مرکزی به این معنی خواهد بود که زمانی که شما عزیزان یکی از درب های خودروی خود را قفل می کنید، سایر در ها نیز به صورت اتوماتیک قفل خواهد شد. این قابلیت در بیشتر دزدگیر ماشین موجود در بازار قرار داده شده است.

تنظیم سنسور حساسیت در دزدگیر ماشین

در رابطه با بحث تنظیم سنسور حساسیت در دزدگیر های ماشین باید عنوان کنیم که حساسیت سنسوری هایی که در داخل بعضی از بهترین دزدگیر ماشین قرار گرفته دارد قابل کنترل هستند. در حقیقت این سنسور ها را قادر هستید به وسیله دکمه ای بر روی دزدگیر قرار داده شده است کنترل کنید و میزان حساسیت را از کم به زیاد تغییر دهید. این قابلیت به شما عزیزان این امکان را خواهد داد که در مکان هایی که رفت و آمد زیادی وجود دارد با کم کردن حساسیت بهترین دزدگیر ماشین از ایجاد صدا های ناشی از رفت و آمد های پی در پی جلوگیری نمایید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن