خرید از دیجی کالا

قیمت و خرید بهترین نردبان تاشو فلزی آلومینیومی دیجی کالا

در همین ابتدای توضیحات در خصوص با نردبان، خصوصیات و برند های معتبر آن و همچنین نحوه خرید آن باید به این نکته اشاره داشت که بر خلاف تصور اکثریت مردم نردبان فقط وسیله ای به منظور بالا رفتن از آن و دسترسی به وسایلی که در سطوح بالا قرار گرفته اند نیست، در حقیقت نردبان شبیه ۲ خط موازی است که از یک سری پایه به فاصله های برابر تشکیل شده است و در بخش های مختلف خانه می تواند کاربرد های متفاوت و مختلفی داشته باشد.

قیمت و خرید بهترین نردبان تاشو فلزی آلومینیومی دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین نردبان

در واقع چنانچه در خانه ای سکونت می کنید که حیاط دار است، وجود یک نردبان با تعداد زیادی گل و گلدان بر آن سبب می شود که با هر بار گذر از حیاط روحتان تازه شود. بنابراین میتوان از انواع نردبان های امروز به عنوان وسایل دکوری و تزئینی نیز استفاده داشت که این موضوعی است که بیشتر مردم هیچ گاه به آن فکر هم نمی کنند و اصلا نمیدانند که از نردبان همچین کاربردی رو نیز می توانند توقع داشته باشند. در ادامه این مقاله کاربردی و جامع قصد داریم به ذکر انواع نردبان و ویژگی ها و قابلیت های هر یک بپردازیم، بنابراین تا انتهای این مقاله ما را تنها نگزارید و با این سایت همراه باشید.

انواع نردبان 

نردبان تاشو : در واقع از آن جایی که به منظور استفاده در بسیاری از کار های روزمره مانند آویزان کردن پرده، باز و بسته کردن لامپ ها و … نیاز به نردبان خواهد بود و هم چنین با توجه با کمبود فضای منازل امروزی قادر خواهید بود از نردبان های تاشو ۲ یا ۴ تیکه نیز استفاده نمایید. در حقیقت می توان این طور گفت که نردبان های ۲ تیکه از دو نردبان و از یک نقطه به هم متصل اند و نردبان ۴ تیکه از چهار نردبان و از سه نقطه بهم متصل می باشند و اغلب بسیار کم جا و سبک طراحی و ساخته شده اند.

نردبان کشویی : جالب است بدانید که نردبان ریلی نام دیگر این نردبان چند کاره می باشد. در حقیقت به چند نردبانی که به وسیله ریل به هم متصل شده اند، نردبان کشویی گفته می شود. این نردبان ها اغلب در ارتفاعات، ساختمان سازی یا آتش نشانی کاربرد های فراوانی از خودشان نشان داده اند.

نردبان تلسکوپی : لوله ای که به عنوان ستون به منظور استفاده از این نردبان ها استفاده می شود به صورت مثلثی می باشد که موجب خواهد شد این نردبان ها محکم در زمین قرار بگیرند و خطرات ناشی از استفاده آن ها برای کاربران به حداقل خود برسد. این نردبان ها سبک وزن اند و به سادگی با ۲ کلید جمع خواهند شد.

نردبان مخابراتی : این نردبان ها به همان صورتی که از نامشان پیداست بیشتر در مخابرات و مجتمع های تجاری کاربرد دارند و به خاطر وجود درپوش ضد لغزشی که در آن ها تعبیه شده است از سر خوردن آن ها ممانعت به عمل خواهد آورد.

نردبان جمع شونده : این را مد نظر داشته باشید که در حقیقت نردبان های جمع شونده را بیشتر در راه پله ها دیده اید. برای نردبان جمع شونده اغلب پایه های مربعی طراحی می کنند که وقتی در راه پله و بین کف طبقه پایین و بالا قرار می گیرند، از استحکام کافی برخوردار باشند و در ضمن به هیچ وجهی نلغزند.

نردبان ۲ طرفه : این یعنی در واقع دو طرف نردبان به شکلی مجزا استفاده خواهد شد و به خاطر شکل و حالتی که نردبان دو طرفه قرار می گیرد، از ایمنی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

نردبان پله ای : نردبان پله ای علاوه بر زیبایی استحکام زیادی هم خواهد داشت و به منظور استفاده در خانه و یا کارگاه مناسب تر خواهد بود. از دیگر مزایای این نوع از نردبان می توان این طور یاد کرد که در واقع آن ها دارای پلکان پهنی هستند که با اطمینان بشود از آن بالا رفت و به هیچ عنوان سر نخورد.

انواع جنس نردبان 

نردبان آلمینیومی : می توان گفت که از بهترین آلیاژ ها به منظور ساخت نردبان، آلمینیوم است که برای نردبان خانگی، باغبانی، صنعتی و … به کار می رند و همواره مقاومت کافی دارد.

نردبان فلزی : به همان صورتی که مستحضر هستید، فلز دوام بالایی خواهد داشت و چنانچه با رنگ های زیبا نیز ترکیب شود نردبان زیبایی به منظور استفاده در منازل می تواند باشد.

خرید آنلاین نردبان

در رابطه با خرید اینترنتی و آنلاین نردبان باید این طور بیان کرد که در واقع به همان شکلی که پیش تر هم خدمت شما عزیزان گفته شد، وجود نردبان در محیط های بسیاری ضروری محسوب می شود و در حقیقت خرید اینترنتی به شما این امکان را خواهد داد که تنوعی از محصولات را به صورت آنلاین مشاهده کرده و متناسب با قیمت مد نظر خود نردبان دلخواه خود را خریداری کنید. همچنین از آن جا که حمل و نقل این جنس اغلب کار دشواری به حساب می آید، بهترین راه خرید آنلاین به شمار می رود. این سایت با فروش انواع مختلف نردبان این امکان را برای خریداران محترم فراهم کرده است تا سادگی قادر باشید اجناس را با هم مقایسه و انتخاب نمایید و نهایتا سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید و در انتها از استفاده کردن از آن نهایت لذت را ببرید. امیدوارم که این مقاله هم نیز به مانند دیگر مقاله های این سایت مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و تونسته باشیم در جهت آگاه سازی مصرف کنندگان قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن