خرید از دیجی کالا

قهوه ساز خوب چی بخرم قهوه ساز چه مارکی خوبه راهنمای خرید بهترین قهوه ساز خانگی

راهنمای خرید قهوه ساز خانگی و لیست پر فروش ترین قهوه ساز ها در ایران

قهوه ساز خوب چی بخرم ؟ جالب است بدانید که امروزه خرید قهوه ساز ها طرفداران بسیار زیادی را در دنیا پیدا کرده اند. قهوه نوشیدنی که به وسیله این دستگاه ساخته می شود پس از چای (چایی ساز) در ایران نیز بسیار محبوب شده است به صورتی که برای بسیاری از افراد نوشیدن قهوه به یک عادت تبدیل شده است. البته قهوه با شیوه های گوناگونی درست می شود و روش های مختلف آن موجب ایجاد طعم های متفاوت آن خواهد شد. ولی این نوشیدنی با هر روش و هر نوعی که باشد طعم و آرامش بی نظیری را به شما عزیزان القا خواهد کرد.

قهوه ساز چه مارکی خوبه

قهوه ساز چه مارکی خوبه ؟ این نکته با توجه به علاقه عموم مردم به قهوه دور از انتظار است که بسیاری از افراد شیوه درست کردن این نوشیدنی را بلد نیستند. در این مقاله کاربردی و جامع بنا داریم به این دسته از افراد دستگاهی را معرفی نماییم که بتوانند بدون دردسر و فقط با پودر قهوه آماده و آب، نوشیدن یک قهوه دلچسب را تجربه کنند. در واقع قهوه ساز های خانگی وسیله ای است که این عمل را برای شما ساده خواهد کرد.

خرید قهوه ساز با تخفیف دیجی کالا

در این مقاله کاربردی قصد داریم تا به شما نکات و مواردی را یاداور شویم که قادر باشید در زمان خرید قهوه ساز، انتخاب مناسبی را داشته باشید.

مثل هر محصول دیگری در زمان خرید قهوه ساز نیز می بایست چند نکته را در نظر داشته باشید که در ادامه به ذکر و سپس به توضیحات کامل آن ها خواهیم پرداخت.

  • نوع قهوه دلخواه شما چیست؟
  • مقدار قهوه تان چه قدر باشد؟
  • چه زمان هایی به قهوه نیاز دارید؟
  • قیمت و بودجه در نظر گرفته شده به منظور خرید دستگاه قهوه سازتان چقدر است؟

و سوالاتی از این دست که با در نظر گرفتن پاسخ آن ها قادر خواهید بود گزینه مناسب را به منظور خرید قهوه ساز انتخاب نمایید. البته قهوه ساز ها در انواع گوناگونی در بازار موجود هستند. قهوه ساز هایی از جمله اسپرسو، موکا فرنچ پات، کیمکس و … این دستگاه ها، قهوه هایی را با غلظت بسیار بالایی را تولید خواهند کرد. البته این نکته را نیز در نظر خود داشته باشید که در بعضی از دستگاه های قهوه ساز پیشرفته قابلیتی قرار داده شده است که با استفاده از آن قادر باشید تمام انواع قهوه ها را تولید کنید که از این نوع از قهوه ساز ها اغلب در کافه ها استفاده زیادی دارد.

قهوه ساز فرنچ پات:

در خصوص قهوه ساز فرنچ پات باید عنوان کنیم که این نوع قهوه ساز بسیار رایج بود و از نوع قهوه ساز های اولیه ای است که به بازار وارد شده است. قهوه های فرنچ پات جنسشان از نوع پلاستیک و شیشه است.

قهوه ساز قطره ای:

شایان ذکر است که این نوع از قهوه ساز ها در اندازه های گوناگونی در بازار موجود می باشند. البته اغلب به منظور درست کردن قهوه برای ۱۰ نفر مناسب اند. انواع برقی و گازی از رایج ترین این نوع قهوه ساز ها می باشند.

قهوه جوش ها:

این دستگاه ها اغلب از انواع دیگر قهوه ساز ها پر طرفدار تر و محبوب تر به حساب می آیند و همین طور طعم بی نظیری از قهوه را به شما عزیزان هدیه خواهند داد.

می توان گفت که خرید قهوه ساز پر کاربرد انواع گوناگونی دارد و در حجم های متفاوتی در بازار موجود می باشند. استفاده از این دستگاه ها بسیار آسان خواهد بود. کافی است آب و قهوه آسیاب شده را داخل مخزن قهوه ساز ریخته و آن را روشن نمایید و در انتها قهوه آماده و داغ و دلچسب خود را از دستگاه تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که بسته به نوع تنظیمات دستگاه، آب به آرامی بر روی سبدی که قهوه آسیاب شده در داخل آن وجود دارد ریخته و پس از مدت کوتاهی قهوه آماده خواهد شد و از طریق راه خروجی آن به داخل قوری و یا فنجان ریخته می شود.

اغلب قهوه ساز ها در داخل خود سیستم جوشاندن آب خواهند داشت و در نتیجه نیازی نیست که آب را از پیش بجوشانیم. این دستگاه ها آب را خواهند جوشاند، در ادامه و از طریق لوله خروجی آب و با فشار بسیار زیاد از بالا و از داخل فیلتر عبور خواهند داد و قهوه ای که  آماده خوردن است از پایین در داخل قوری و یا فنجان ریخته خواهد شد. البته قهوه جوش های دستی نیز در بازار موجود می باشد که درست کردن قهوه با آن ها نیازمند مهارت خاصی خواهد بود.

قهوه ساز کیمکس:

در ابتدا در خصوص قهوه ساز کیمکس باید در نظر داشته باشید که کارکرد این قهوه ساز با دیگر مدل ها متفاوت خواهد بود. در این قهوه ساز هم قادر هستید دانه های قهوه و هم پودر قهوه را دم نمایید. با خرید قهوه ساز کیمکس در مدت زمان کم تری قهوه را برای شما آماده خواهد کرد و این روش با توجه به توضیحاتی که داده شد برای بعضی از افراد دارای اعتبار و علاقه مندی بیشتری خواهد بود.

اسپرسو ساز:

جالب است بدانید که دستگاه اسپرسو ساز مدرن ترین نوع قوه ساز به شمار می آید. دستگاه اسپرسو ساز ۲ نوع است؛ یکی اتوماتیک و دیگری نیمه اتوماتیک. در حقیقت با خرید قهوه ساز اسپرسو ساز قهوه ای بسیار غلیط و تلخ را تولید خواهید کرد.

انواع گوناگون دیگری از قهوه ساز ها در بازار موجود می باشند که نام بردن و پرداختن به آن ها خارج از موضوع مطلب ما خواهد بود. می توان عنوان کرد که نوع متدوالی از قهوه ساز که در هر خانه ای یافت می شود همان قهوه جوش ها محسوب می شوند که با خرید قهوه ساز با یک تکنولوژی ساده و با ویژگی های گوناگون قهوه ای بی نظیر را برای ما تولید خواهند کرد.

ولی نکته قابل توجه این خواهد بود که در قهوه ساز ها اغلب ویژگی های گوناگونی موجود است که با توجه به آن ها قیمت های متفاوتی نیز پیدا خواهند کرد. در خرید قهوه ساز ویژگی هایی مانند صفحه نمایش دیجیتال، حالت اتوماتیک، قابلیت فیلتر آب، تصفیه و بسیاری از قابلیت های دیگر که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، پس ادامه این مطلب کاربردی را به هیچ عنوان از دست ندید.

در زمان خرید قهوه ساز به چه نکات و مواردی توجه داشته باشیم؟

حواستان باشد که خرید قهوه ساز شاید در ظاهر کار ساده ای باشد ولی چنانچه به دنبال خرید بهترین قهوه ساز خانگی برای استفاده خود هستید می بایست از بعضی از قابلیت های آن اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشید.

قیمت دستگاه قهوه ساز:

در خصوص با قیمت دستگاه های قهوه ساز باید توجه داشته باشید که به منظور خرید قهوه ساز خانگی لازم نیست بودجه زیادی را در نظر داشته باشید، بخاطر این که این دستگاه ها قیمت های بالایی نخواهند داشت. از این رو پیشنهاد می کنیم پیش از تعیین بودجه به سایر قابلیت های خرید قهوه ساز توجه کنید و در ادامه بودجه را با در نظر گرفتن قابلیت های دلخواه خود تعیین کنید.

ظاهر دستگاه قهوه ساز:

جالب است در نظر داشته باشید که همان طور که پیش تر هم عنوان کردیم، قهوه ساز ها در بازار در انواع و اقسام گوناگونی موجود هستند، در واقع این قهوه ساز ها را قادر خواهید بود در طرح و رنگ های متفاوتی به خرید قهوه ساز بپردازید. البته تمام این قهوه ساز های یک کار را انجام می دهند و آن هم تولید قهوه خواهد بود. از این رو تفاوت چندانی در قیمت آن ها وجود نخواهد داشت. فقط قابلیت های آن هاست که تعیین کننده قیمت شان خواهد بود.

مخزن آب قهوه ساز:

در مورد مخزن آب قهوه ساز باید گفت که این مخزن به منظور ریختن آب در نظر گرفته شده است. در حقیقت برای تهیه قهوه کافی است میزان آب مورد نیاز خود را در این مخزن بریزید. این مخزن مجهز به امکانی است که موجب افزایش دمای آب و جوشیدن آن خواهد شد.

مخزن مخصوص قهوه:

این مخزن به جهت قرار گرفتن قهوه در داخل آن تعبیه شده است. اغلب دارای یک حالت قیفی شکل به همراه توری پلاستیکی و یا فلزی خواهد بود. البته این نکته را نیز در این خصوص فراموش نکنید که در برخی از قهوه ساز ها این مخزن وجود ندارد و از فیلتر های کاغذی استفاده می نمایند.

قوری یا فنجان قهوه ساز:

این قوری نیز ویژه قهوه ساز و به منظور ریختن نوشیدنی آماده شده از داخل دریچه خروجی در داخل آن است. البته فراموش نکنید که در بعضی از قهوه ساز ها نیز به جای قوری، یک فنجان قرار داده شده است.

آسیاب در قهوه ساز:

در خصوص خرید پودر های قهوه توجه داشته باشید که بعضی از قهوه های پودری که در بازار موجود می باشند، طعم واقعی قهوه را نخواهند داشت. این قهوه ها معمولا به همراه ترکیبات دیگری ترکیب شده اند و با نام قهوه به شما عزیزان عرضه خواهند شد. پیدا کردن قهوه ۱۰۰ درصد طبیعی و بدون نا خالصی در ایران کار مشکلی است. ولی در بعضی از قهوه ساز ها امکانی قرار داده شده است که توسط آن قادر خواهید بود دانه های طبیعی قهوه را آسیاب کرده و از آن استفاده نمایید و لذت ببرید. به منظور استفاده از این امکان دستگاه خود کافی است دانه های قهوه را در داخل مخزن آسیاب کننده قهوه بریزید و دکمه مربوطه را بزنید و بگذارید تا دستگاه شما کار خود را انجام دهد. در نهایت قهوه ای با طعم بی نظیر و کاملا طبیعی در اختیار خواهید داشت.

سیستم قطع خودکار:

شایان ذکر است که سیستم قطع خودکار در بعضی از قهوه ساز ها قرار داده شده است. این سیستم در خرید قهوه ساز به قهوه ساز شما این امکان را خواهد داد که در زمان تمام شدن کار و آماده شدن قهوه و ریخته شدن مقدار ثابتی در داخل فنجان و یا قوری دستگاه خاموش شده و در نتیجه از کثیف شدن دستگاه شما عزیزان ممانعت به عمل خواهد آورد.

صفحه گرم نگهدارنده:

در نظر داشته باشید که این صفحه به گرم نگه داشتن قهوه کمک خواهد کرد. در حقیقت با وجود این قابلیت در خرید قهوه ساز چنانچه بعد از درست شدن، قهوه برای مدتی بر روی صفحه قهوه ساز بماند نیز گرم خواهد ماند. در انتهای این مقاله کاربردی و جامع باید گفت که نکات و مواردی که گفته شد جزو ضروریاتی بودند که در زمان خرید قهوه ساز خانگی می بایست به آن ها توجه نمایید. ویژگی های دیگری که در قهوه ساز ها موجود است، به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شما عزیزان بستگی خواهد داشت.

قهوه ساز دیجی کالا

قهوه ساز بخرم یا اسپرسوساز
قهوه ساز ساده
قیمت دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک خانگی
قهوه ساز خوب و ارزان
قهوه ساز دلونگی دیجی کالا
لیست قیمت قهوه ساز دلونگی
قیمت دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک

قهوه ساز خوب چی بخرم

قهوه ساز خوب با قیمت مناسب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن